27 april.

Tisdag jobbade jag förmiddag framtill kl 16, sedan hem och skrapa ihop någon slags middag och sedan blev de räffsa löv med karln! på hästfronten var de lugnt, vila för allihopen :)

Idag onsdag har jag inte åstakommit särskilt mkt heller, har jobbat och inte så mkt mer..

Imorn Torsdag blir de lunch på fältet med Jennie kl 11, sedan vid 13 ska jag dra mig mot byske och skicka iväg remmselen som jag sålt till ngn i gävle, 500 kr in, kanon! 14,40 ska jag befinna mej på jobbet och jobba eftermiddags skiftet, sen är jag ledig i 6 dagar! AWESOME B)

Lchf update: De går frammåt, nu börjar de äntligen hända grejjer! 2 kg ner sen sist jag vägde mej för 3 veckor sedan, så jag ska inte klaga iaf, går då åt rätt håll vilket är de viktigaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0