26 april.

Dagen kunde nog inte börjat bättre än vad den gjorde, när jag kommer på jobbet så kollar jag min dagensdubbel som jag gjorde förra veckan, och där ligger de en vinst på 702 kr ovh väntar, INTE illa :D
kunde nog inte komma mer lägligt, ibland ska de tureees! :D

Igår var jag ner på banan med Bajen, hade med mig Jonte som slav :P , iaf kändes han riktigt riktigt fint, dock var vi ensamna på banan den här gången vilket gjorde att han sprang och tittade på allting annat i början, men fick låna en pisk av Christer och den behövde jag bara hålla i så blev de fart på honom. körde och värmde 5 bakvarv, sen körde vi 2140 i 40 tempo, joggade 1 varv och sedan 2140 i 30 tempo, gick kanon bra! christer tyckte att de såg så klockrent ut! så blir troligen kval nu i mitten/slutet på maj, OJ så kul!

Idag blir det en vilodag för Bajens del, ska klämma och massera igenom honom lite ikväll innan jag plockar in dom, Tror att Bobbyskrutt ska få komma ut och strutsa på lite idag , då blir han glad :)

Imorgon och torsdag är det eftermiddagsjobb som gäller, så kommer nog inte bli allt för mkt gjort de kommande 2 dagarna, men seda är jag ledig från fredag-torsdag, alltså 6 dagar, UNDERBAART!

Lägger förövrigt in lite bilder ikväll från banan igår, Jonte var snäll och fotade :)!!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad kul att det går så bra med Bajen :D:D Finns typ inget bättre än när hästen verkligen visar upp sin bästa sida ;D

2011-04-26 @ 19:11:58
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0