20 april.

Åhh va jag har mkt som behövs göras! just nu står jag på jobbet och väntar på att få stänga, bara 1h40 min kvar! sen hem och plocka in hästarna och sedan sova antar jag, imorgon är jag ledig och då ska jag påbörja stallet, ska måla om nämligen, sen måste stallet vårstädas och alla vintertäcken å dylikt ska plockas bort.
Även gården behöver krattas, så jag har att göra kan man sejja, skönt att vara ledig nu i 5 dagar!

ska även hinna med att rida Bajen en sväng imorgon, tur de är ljust länge nu!
Stod just och kikade på börjes hemsida, höll på klicka hem grejjer för 1000:- kr, men hejdade mig just, hade tänkt köpa hem massa ny tråd till hagarna sen hittade jag massa annat som jag behövde, men ska avvakta då pappa tydligen har en annan lösning på hagen, så beställer kanske de andra jag tänkt sen imorn? måste sluta impuls handla sådär, kanske därför man blir så fattig jämt? ;)

Hästarna har vilat nu i 4 dagar pga min rygg som skar ihop förra veckan, men nu känns den bättre och ska som sagt ut med Bajen imorgon, nu är de inte länge kvar innan man kommer kunna strosa runt på alla skogsstigar, GUD vad jag längtar! sen är jag grymt sugen på hoppa, hoppas att min terrängbana står även i år!^^

Nu ska jag ta och röja undan litegrann här på jobbet, göra bort de sista innan de är dags för stängning.
Återkommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Camilla

MIA! jag vill beställa ett par benskydd och en hängare med dig från hööks i så fall!!

2011-04-20 @ 21:55:12
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

menade såklart börjes -.-

2011-04-20 @ 21:55:42
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Torkeljohanna

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-09-21 @ 13:49:26
URL: http://torkeljohanna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0