16 april.

Idag känns ryggen tusen gånger bättre än vad den gjort de senaste dagarna, hallelujaah!
Firas med lite förmiddagsjobb och sedan Bodaborg med Jonte och hans pappa & Karina, ska bli awesome då jag aldrig vart på bodaborg :)

Och mina häststackare vilar pga min rygg, men imorgon ska jag allt he mig ut en sväng då jag känner mig såpass bra idag, så hoppas jag på att kunna fara ner på banan med Bajen på tisdag för ett snabbjobb, förhoppningsvis har banan torkat upp lite sen sist.

Har inte så mkt på hjärtat just nu då jag inte gjort så mkt mer än att jobba, så de får ni stå utmee! ^^


Första gången Bajen galopperade på volt :,)! (bild från förra våren)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag ska också ner på banan på tisdag!:D Vi kanske träffas :D Banan är jättefin nu!:)

2011-04-16 @ 19:38:40
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: kajsa

Sv: Okej, jag vet inte riktigt när jag ska dit..:)

2011-04-17 @ 10:16:10
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0