28 september.

hej hopp i lingon skogen, var några dagar sedan sist. Men jag har så fruktansvärt mkt att göra nu så de finns inte!
och mkt har skett, eller mkt och mkt, men jag har iaf fått ett nytt jobb! jag kommer börja jobba på macken i kåge, vet inte exakt hur mkt ännu men en heltid lutar det åt iaf. Känns toppen, blir bättre arbetstider och 2 mil närmre att köra varje dag, vilket bara det gör rätt stor skillnad! så jag ser fram imot detta :)



förövrigt så har jag full rulle här hemma då jag inte jobbar, hästar ska tas om hand och motioneras och lika så med hundarna, huset ska skötas och även min stackars karl :P! så jag har de jag gör nu med andra ord :P
Idag så skulle jag och jennie dra upp på fältet för att äta lunch, då vi kommer dit så är det smockat med folk så vi vänder om ganska fort och funderar desperat på vad vi ska ta oss till ! :P haha, de slutar iaf med att vi drog till byske på jästis och lunchade, sjukt smarrigt var det! sen blidde det en snabbis in på hemmafröjd där jag köpte en väggljus lykta, jätte fin! + en duk till bordet i vardagsrummet och några silvriga prydnadslöv som jag ska lägga ut :)
kom hem för en stund sedan, och nu ska jag strax bege mig mot jobbet, ska springa över och ge hästarna mat först!

imorn jobbar jag från 9 på morgon till 9 på kvälln, blir en tung dag!
hörs senare.



Kommentarer
Postat av: mican

vilken himla fin bild på dig! =)

2010-09-28 @ 21:59:44
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: J

Fiinafiina duu :)!

2010-09-29 @ 11:37:52
URL: http://jennieelundmaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0