22 september.

blir en kort liten update, men igår tillbringade jag mestadels av dagen till att städa och göra snygt i huset, var verkligen välbehövligt! hundarna drar in så ruskigt mkt bås nu när de är blött och jäkligt ute -.-
på afton sidan kom Jonatans mamma och hans lillebror vincent + hans mormor och morfar och åt middag med oss och pratade litegran, mkt trevligt :)! blir så långt mellan gångerna nu för tiden när vi bosatt oss i fällfors , men desto roligare blir de att ses :)

hästarna fick komma ut en stund igår oxå, trots att hagarna ser ut som ett helvete! men idag ska pappa ta traktorn och köra undan lite lera och lägga dit lite sand , så de kommer nog bli toppen :)


Nu på ett tag ska jag möta upp pappa på jästis i byske och äta lunch, såg att de var hemgjord palt idag och de älskar min pappa! så jag ska bjuda honom på lunch, sen ska jag bege mig hemöver och skynda ut och köra Bajen en runda, innan jag följer med Jonte på macken (har lite saker på G ;)  )

imorn blir de banan med Bajen , ska nog ta med Bobby oxå så han får springa nå bakvarv, sen har jag inte så mkt mer inplanerat än jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0