20 september.


hemma efter en toppen helg i stockholm som tillbringades med faster, det var en upplevelse måste jag säga och vi har haft fantastiskt roligt! ville stanna längre, samtidigt som jag längtade hem till mina djur och Jonte .
kom hem vid 20,30 igår, då gick jag ganska direkt till hästarna och plockade in dom då dom stått ute i 2 dagar i världens lervälling! stackarna, så dom var överlyckliga över att få komma in.

Idag har febern kommit tillbaka, tjurskalliga förkylning!  hoppas på att den ska ge med sig snart.

förövirgt så känner jag mig rätt tom, och har inte så mkt att berätta, så jag avslutar här.



 <3




                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Sara

Hon fick ett sår på frambenet i hagen och jag pratade med veterinärerna sa att det aldrig skulle bli bra..

2010-09-21 @ 15:40:19
URL: http://backlundss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0