15 september.

Gud förbannat, jag tror att jag går i taket! nog har jag gått och blivit dunderförkyld nog! bara för att jag ska iväg på fredag och ha roligt och njuta av livet, ja, då ska självklart ngt jävlas. Natten har vart ett helvete, vaknade första gången kl 1,sen2,3 4 och sen steg jag upp och var fly förbannad över min näsa som vägrade sluta vara tät! jag måste sluta med nässpray, eller iaf dra ner på det, för när jag blir förkyld så biter de inte på mig längre för att jag använder det så mkt :(

har iaf knaprat i mig en alvedon, gurglat whiskey även idag och nu ska jag snart ta mig en te kopp med honung i och hoppas på att de släpper litegrann, bara jag är piggare till på fredag så är jag rätt nöjd!


ikväll kommer mina efterlängtade päron hem från utlandet, ska hämta dom på flygplatsen kl kvart i 9 ikväll, har saknat doom <3

ska försöka hasa mig ut med Bajen idag iaf, de lörns inte sitta inne , tror nästan man blir sjukare utav det? ska fara ut och köra honom en sväng så han får röras, sen måste jag ut med båda imorgon! hoppas på att jag är så pass pigg att jag kan fara på banan! annars får de bli intervaller här hemma ist. sen måste jag packa inför stockholm ! inte för att jag behöver så mkt mer än det jag har på mig , men endå.

nu ska jag rasta hundarna, sen blir de te och tv tittande en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0