14 september.

dålig uppdatering de senaste dagarna, men de är av anledningen att internet har legat nere sen i torsdagskväll , även mobilerna har vart helt knäppa och har inte gått ringa med osv, sen smsa har inte heller fungerat så bra.
Men nu är de iaf fixat! var på tiden måste jag säga.

I lördags var en equiterapeft förbi och gick igenom Bajen i stort sett helt utan anmärkningar, de enda han sa var att han var lite grusig i vänster bak, och vid böjning så kände han av liiite liiite lite i höger framknä, men inget allvarligt alls,  han gav honom akupunktur vilket var sjukt häftigt att se! först vart han spänd och tyckte de var obehagligt då han satte nålarna, sen efter en stund så blev han sjuukt avslappnad och började fippla med munnen och tunga for hoven droven :P sen körde han med lite laser och sedan var de klart. är jätte nöjd och tyckte han var sjukt duktig!
är inte sista gången han får komma på besök med andra ord :)

efter behandligen så tyckte han att Bajen skulle få ta de lugnt ett par dagar, så han har chillat i hagen med Bobby och lilla Briar och bara ätit och tjockat sig lite, medan jag själv har passat på att ha de rätt lugnt. om vi bortser från lördagskvällen :P , då var de sledslayers kickoff party på mollys , som slutade med att jag satt på toan i typ 1 och en halv timma ;P , min mage ville inte vara med . så min räddare i nöden Mican skjutsade hem mig vid 12 tiden ungefär, guuld värt, taaack <3


söndag blev en bakis dag, for förbi harald och sussie en sväng och hämtade lite grejjer + gjorde ett besök på nya kungs grillen, helt ok mat var de faktiskt. sen for jag och Jonatan vidare mot ursviken och grattade Karina som fyllde år, fikade lite osv. sen vidare hemöver och bara ta de lugnt.

Måndag åstakom jag inte alls mkt, satt ner ljungen i krukor som jag ställt ute på bron, blev skit mysigt :)!
sen så var jag vell som halv död hela dagen, började känna av halsen och idag så är jag dunder förkyld! så jäkla passande?? jag som ska till stockholm på fredag och spendera helgen där med min faster, jag hoppas att jag blivit piggare då. Gurglade i whiskey imorse som sägs vara så bra, jag råkade svälja hälften så jag sprang runt som en stucke gris och viste inte vart jag skulle ta vägen för att de brännde så förbaskat i halsen :P , men jag tror de fungerar, iaf lite? ska testa göra de igen ikväll innan jag lägger mig. Måtte jag INTE förlora smaken igeen! gjorde de sist i 3 dagar, inte coolt.


imorgon förmiddag väntar jobb, sen är jag ledig. då ska jag försöka hasa mig ut med hästarna om jag inte är allt för dålig. Torsdag blir de banan med Bajen tänkte jag, om jag som sagt inte är allt för döende :P sen måste jag packa inför stockholm!


sådär ja,en "liten" uppdatering blev det iaf^^, nu back to work!


Kommentarer
Postat av: mican

ja, att det var :D bara hoppas att man kan lyckas med det också!!



krya på dig!!

2010-09-14 @ 18:53:55
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0