en dagens

lista jag snodde från fru robertsson^^!


DAGENS KLÄDER: stallkläder,sen mjukisar och en tjocktröja^^ 
DAGENS FRISYR: kort på ena sidan och långt på den andra, vet inte hur jag annars ska förklara :P
DAGENS SMINK: foundation,rouge, mascara och eyliner.
DAGENS VILL HA: en miljon skulle inte sitta fel ;P sen en till klicksele!
DAGENS KÖP: en dagensdubbel och en lotto^^
DAGENS PLANER: rida och jobba (klart)
DAGENS BÄSTA: Bobby <3
DAGENS SÄMSTA: att de är så otroligt grått hårt och trist ute!
DAGENS ROLIGASTE: Briar då han hade tänkt gå in i huset hos mamma och pappa ikväll XD!?
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag var tvungen fara iväg och jobba då jag helst stannat hemma ;P
DAGENS MISSLYCKANDE: kan inte komma på ngt för engångskull :P
DAGENS HUMÖR: glad men lätt irriterad.
DAGENS SJUKA: min jävla kropp som värker.
DAGENS LÄNGTAN: till snön kommer!
DAGENS FUNDERING: vart jag och Jonatan ska gå ut och äta på fredag :P
DAGENS BEROENDE: Nässpray (ALLA dagar :P )
DAGENS SAKNAD: snön
DAGENS LÅT: har inte hört nån^^
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: hem till gården!
DAGENS MÅSTEN: sova
DAGENS MOTION: Ridning
DAGENS VÄDER: -1,5 under dagen, nu +2 och regn! -.-
DAGENS GODIS: gröna hallonbåtar!


sådär ja, godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0