26 november.

Nu är outfiten kirrad inför sleedslayers den 4 december efter några timmar på stan med Mli, satan så kallt de är ute btw! och så avis jag blir på all snö dom fått i skeå, vafan!? har inte fått en centimeter här i fäll medan de toksnöat i stan -.-
Nu är jag iaf hemkommen (för ett tag sedan) har gett hästarna lite mat och nu ska jag strax ta och börja stryka julgardiner!
ska försöka få de klart ikväll/natt så jag har de ur världen,  har inhandlat lite chips och dip som jag kan smaska på i farten ;D

ska ta och börja med köksgardinerna, sen tar jag en liten paus och springer över och tar in hästarna och gör klart allt det så jag kan fortsätta sen. Var förbi royal en sväng idag och köpte mig ett par rejäla handskar så jag förhoppningsvis inte ska frysa ihjäl, återstår att se! sen en ny grep så jag slipper vara förbannad på den jag har (flera piggar har lossnat) .

Med andra ord så har några hundralappar spenderats idag, men på välbehövliga grejjer! tycker jag :P.
Imorn om de inte är svinande kallt så ska jag ut och köra Bajen en runda innan jag och Jonatan beger oss mot staden, men troligtvis lär de vara kallt då klart.se visar -17 grader, då blir de INTE ngn körning kan jag lova, BURRRR...

söndag blir de rätt lugnt, ska ev hjälpa mamma lite på kiosken då de är julskyltningen på aftonsidan, sen ska jag hinna julpynta klart hade jag tänkt och sedan ska hästar och hundar hinnas med :)!

föresten, har jag inte en snäll karl som hämtar hö åt mig? ringde och bad honom göra det idag då jag inte skulle hinna hem i tid, så han for och hämtade en rundbal + lite småbalar , så nu klarar vi oss ett tag framöver :) köpte honom en ostkroks påse som belöning :P hehe.

Nej som sagt, gardiner var de ja!? sen vill pollehästarna komma in!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0