22 november.

dags för ett inlägg känner jag då de var ett tag sedan sist nu igen, men jag har som ingen inspiration eller tid till att sitta här igentligen, men nu tar jag mig tid helt enkelt. ska strax ta tag i huset som ser ut som ett bombnedslag (lämnade vizzla lös inne i ca 1 timma) och hon rev vell ner och tuggade på ungefär allt hon hittade? Tur att jag hade Tosca i buren, annars hade hon säkert glatt hakat på. En sak är iaf säker, då lönen kommer så ska de inhandlas en bur till!!

Har vart rätt risig de senaste 2 veckorna, har som aldrig känt mig utvilad och vart trött hela tiden! väldigt drygt, men tror att de börjar kännas bättre nu, ska införskaffa mig de där Mivitotal som är på reklamen, sägs att de ska vara kanonbra?
värt att testa iaf. Idag blev de lunch på fältet, sen en sparktur med hundarna tillsammans med Jennie i det härliga vädret, synd att de var lite kallt bara. Nu i afton ska jag städa litegrann, ska ta och dammsuga och skura golven, plocka undan och göra sånt där tråkigt som man måste göra, sedan ska jag ta ut Bajen på en körtur, blir intervaller i backen idag hade jag tänkt.

Imorgon jobbar jag eftermiddag, börjar 15,40 så är de inte för kallt ska jag ut och rida både Bobby och Bajen, annars tar jag den enda iaf^^. onsdag är jag ledig så då blir de ut med hästarna och hundar å allt sånt där som ni redan vet att jag pysslar med om dagarna :P har inte allt för händelserikt liv kanske^^

såhär kommer min vecka se ut på ett ungefär :

Tisdag: rida, sparka med hundarna,jobba
Onsdag: köra/rida, sparka och pyssla på.
Torsdag:rida, handla, jobba
Fredag:´HELG! rida/köra,sparka med hundarna, ev en sväng till stan osv.
Lördag:Rida hästarna, sen ev fest på kvällen
söndag:Lugn dag med lite städ och mys, ev lite jobb på skyltsöndagen i byske på afton.

orkar som inte skriva upp alla sysslor man gör om dagarna, då skulle man kunna hålla på i en evighet :P men ni ser på ett ungefär vad som sker iaf^^, nu ska jag ta tag i städningen så jag blir klar ngn gång, sen ut med sparken en sväng och sedan stallet!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0