1 november.

jaha då var de helt plötsligt november då? tiden går som smör i solsken.
Igårkväll tog jag ut Bajen på en ridtur, första gången jag rider honom på 1 månad ungefär, har bara kört nu ett tag.
Gick jätte bra faktiskt, han var pigg och glad! anledningen till att jag har ett litet uppehåll med ridningen ibland är för att jag vill att dom ska tycka att de är roligt, inte för att dom visat tecken ngn gång på att dom inte tycker det (förutom då jag plågar dom i dressyr ;P hehe) men dom blir trevligare att rida , iaf Bajen .
I sommras hade han en period då han inte riktigt ville lyssna och gjorde lite som han själv kände för , så några gånger fick vi bli lite ovänner. så jag bestämde mig för att bara köra ett tag :) och han var kalasfin igår! lite mörkrädd bara, men jag tror att de kan vara bra att ha uppehåll ibland , sen att man försöker göra träningen så allsidig som möjligt och inte bara nöter på en och samma sak hela tiden , de har bara varit positivt för mig och mina hästar :)

idag så jobbar jag, ska börja 1 timma tidigare  vilket jag inte kände ngn större pepp på faktiskt.
Jag är igentligen inte sugen på att göra nånting nu förtiden, jag skulle tippa på att de är vädret som gör det? är så otroligt trist ute nu, jag vill att snön ska komma!

Jobbar kväll imorgon och onsdag, sen är jag ledig torsdag fredag lörda söndag, ska bli såå skönt! på torsdag har jag bokat en klipp + färg tid på karma i stan, har lust att göra ngt riktigt annorlunda, men så kommer de troligen inte bli ;P

Nu ska jag ta och laga lite lunch , sen väntar duschen !


bild från i vintras..


Kommentarer
Postat av: Camilla

han är så sjukt fin! :D du är så välkommen så :D

2010-11-01 @ 19:17:47
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0