7 maj.

den 18 maj ska jag klippa mig, och jag har i stort sett bestämt mig för att de ska hända ngt "drastiskt"
jag är faktikst riktigt spyless på långt /mellanlångt hår, jag vill ha en frisyr! en rolig jävla frisyr som jag kan styla och göra ngt fränt av! känns så tråkigt med långt hår, går som inte riktigt göra ngt roligt av det :S jag vet inte.

Jonatan kommer hata mig, men de skiter jag ganska fullständigt i har jag insett :P! han får fan älska mig endå :P


har 3 st bilder jag ska lägga upp här så får ni see lite vad jag funderar på att göra :)!


Bild 1: den här är ju superläcker! fast lite längre i nacken vill jag ha, tänk er denna i riktigt blondt hår :) eftersom jag är blond och tänker fortsätta med det :)! älskar att man kan ställa håret så de blir lite "tuppkam" style!

 



bild2: den här blev jag totalt KÄR I!! tänk er denna i blondt! älskar att de är låångt i nacken och pollisången!
skitsnygt stuk på frisyren tycker jag! sen har man ju faktiskt kvar liite av de långa håret iaf , jag tror inte man känner sig lika naken i denna :)




Bild3: Den här är riktigt söt, och är nog mest lättskött av dom alla kan jag tänka mig, men skulle vilja ha längre i nacken så man kan ställa lite utåt isåfall :)!


nu till den stora frågan, vilken tycker ni? tycker ni att jag ska trottsa Jonte och bara köra? ;)
jag menar, jag är ju samma Mia som jag alltid varit, men jag känner att jag behöver en förändring!


Kommentarer
Postat av: sussie

GO FOR IT!!!! det kan ju inte bli mer än åt helvete, och blir det det så växer det ut! :) då har du iaf testat och har fått en till erfarenhet av det! man blir inte dummare av att prova! :) Jag gillar blid nummer 2 mest, den var skiiit snygg, älskar den där långa slingan hon har i polisongen!! jag gillar ju iofs bild 3 också, klippte mig ju efter den bilden och du vet ju hur jag ser ut så då vet du ju exakt hur den frisyren ser ut också ;) haha Men tuta och kör Mia!! man är bara ung en gång i livet ;)

2010-05-09 @ 10:18:19
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0