5 maj.

sådär ja, nu har man gjort bort att fylla 20 år, och ska jag vara helt ärlig så känner jag faktiskt ingen skillnad än så länge? 0_o kanske för att jag inte gjort ngt som man "får" göra när man fyllt 20, som typ gå på systemet? de enda jag kunde komma på för tillfället :P haha! iaf så hade vi i familjen kalas i måndagskväll, fick 500 kr av mamma och pappa + halva soffan då som vi köpt, så de var jag väldigt nöjd med :)! tack tack!
av cizzi (olas flickvän) fick jag en sån där trätext där det stod"kärlek" på, superfint!

sen igår kom emelie förbi och åt lite tårta , sen fick jag nog världens risigaste present! HAHA! en tårtspade som spelade happy birthday när man höll i den ! sen ett par knallrosa glasögon med tårtljus uppe på kanten :P XD
sen fick jag även de jätte söta kakfatet som vi kikat på innan inne på ÖB, så det tackar jag för :D!

På afton sidan kom Jonatans mamma och Dennis förbi och fikade med oss, och av dom fick jag 500kr till en kiropraktor, kan verkligen behövas då jag bara blir sämre och sämre i ryggen, jag väntar bara på att jag snart inte ska klara av att gå mer. Faktiskt så känns det så, jag kan inte beskriva med ord hur jäkla mkt värk jag har i kroppen varje dag, och jag börjar känna mer och mer hur mina dagliga sysslor blir allt tyngre. :/ jag vet inte vad det är, och de verkar inte någon annan göra heller? :/ så vi får vell se vad som sker, bara ta en dag i sänder...


Idag har jag väldigt mkt för mig, ska följa med Jonatan till stan och rönka hans knä, sedan ska jag hasa mig ner på ohlssons tyger och hämta ut mina garinder jag beställt! och efter det ska vi gå in på nå ställen och kika på diskmaskiner, sedan bär de av hemöver och koppla på finkan för att he sig iväg och hämta hö i skråmträsk.
ska lyckas bära 70 20 kgs balar själv , antar att jag kommer bli "sängliggandes" efter det, men vad gör man inte för sina hästar? mina älskade guldgossar <3

ska även försöka hinna ut och galoppera Bajen idag, sen Bobby behöver komma ut oxå !




Kommentarer
Postat av: Lowan♥

Grattis på födelsedagen^^



sv: Du kan försöka själv om du vill!

Innan du tar bort någon kod så kan det vara smart att kopiera hela kodmallen och spara den i ett dokument, ifall du skulle råka ta bort fel. :)



Du ska ta bort koden, som jag antar är längst ner i din blogg, den är ganska lång och du kan se att det står "snow" och sådana ord i den. Radera hela den koden. Lycka till och säg till igen ifall du vill ha hjälp ^^

2010-05-05 @ 16:13:09
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Åsa

ja nån dag ska ja väl få tummen ur röven och hälsa på :)

jo men det gör jag också, visst jag saknar inte just marcus om du förstår, men jag saknar sammanhållningen och allt vi gjorde. tiden i fällfors va faktiskt riktigt kul, om man bortser mot "slutet" :P

2010-05-05 @ 16:33:00
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Emelie

INTE klaga på min present -.-!! helvette!



Jag kan hjälpa dej att bära ur finkan om du vill! om du inte har gjort det redan! Jag kanske kan låna den på söndagafton ifall det blir så att jag ska åka med skrotfari till ersmark:O? Du får jättegärna följa med isf också som moralist stöd :S!!!!

2010-05-06 @ 00:14:08
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0