23 maj,härliga dag.

Idag har vädret varit perfekt! inte för varmt, inte för kallt! de gillade hästarna oxå , märktes tydligt :)!
har varit ute och busat med Bobby i skogen idag med Bea och hennes häst som sällskap, blev en riktigt lång sväng med mkt bus! vilket resulterade att jag höll på att flyga ;P vi galopperade jämsides i ganska hög fart, så får Bobby syn på en myrstack en bit fram så han bara snör sig åt höger, vilket inte jag var beredd på -.- ! jag brukar alltid känna då han ska göra något sånt där , men där var han nog så eggad och jag konsentrerad :P så de höll på sluta med att jag satt på Beas häst :P XP! men de gick fint, jag klarade mig utan fall ^^

jag är iaf jätte imponerad över Bobby, även han tar galoppskänkeln nu och han kan man oxå korta en hel del utan att han bryter av :) duktiga gosse! världens finaste häst <3

eftersom de är översvämmning överallt ungefär nu så for vi ner och plaskade i vattnet som kommit nedanför sandbacken, hästarna tyckte de var riktigt kul, och vattnet bara sprutade :P! haha Bobby hade nog aldrig vågat gå ner i vattnet om han inte hade haft med sig en "tjej kompis" som han var tvungen stajla för :P (beas häst är ett sto :) ! )

efter en riktigt trevlig ridtur så for vi hemöver, Bajen har fått vila idag då han var ut igår ganska ordentligt :)

Imorgon så kommer Jami och skor om hästarna, då blir de sommarpjucks äntligen^^ sen ska han även få kika på Bajen i munnen då jag misstänker att de är lite "ogredigt" där just nu, återstår att se imorgon .

sen ska jag hinna med att räfsa gården klart och sätta blommorna jag köpte i fredags , jag vet att jag sagt jag skulle göra de tidigare, men jag har rent inte orkat ;P! men imorn ska de ske!

Nu ska jag se film med Jonatan, sedan väntar sängen.




Mitt hjärta, min styrka, mitt ALLT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0