21 maj.

en uppdatering!

i onsdags: hästarna fick komma ut, jag red Bobby och jessika Bajen, vi for upp i skogen och busade , hoppade lite stockar och galopperade så hästarna fick avreagera sig, eller iaf Bobby ^^ han har förövrigt blivit jätte duktig på ta galopp han med ! nästan så att jag håller med om att " ingenting är omöjligt" , för de trodde jag att de skulle med honom , han är så ruggit travsäker ! men han insåg vell att de är kul att rejsa i galopp i skogen :) ! skruttnisse!, han även med lite små plock här hemma.

Torsdags: vill säga igår, var hos frisören kl 9 och färgade en slinga under luggen, blev skit nöjd! bild kommer senare. sedan jobbade jag en stund på kiosken innan de bar av till stan på jobb intervju, som gick jättebra! många sökanden, men vi får vell se vad som sker^^. han även med att städa här hemma igår, iaf börja!

idag fredag: möte kl 13, sedan jobb från 14 till 20 !   helgen ser väldigt lugn ut än sålänge, ska passa på att sätta lite blommor, städa ännu mera, och sen bara vara tror jag, på lördag fårjag och Jonatan våran dator! så då får mamma igen sin kioskdator igen ;P!

nu ska jag springa över och bära vatten åt hästarna, sen börja göra mig i ordning för dagens bravader!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0