19 maj, fullspäckad vecka!


jag inser ju nu att jag har mer än fullt upp i veckan!

idag onsdag: städa huset, åka in till byske och handla, kratta, börja sätta blommor, ut med hästar!
Torsdag: frisören kl 09, jobb framtill 13,30, jobbintervju 14,30. klippning kl 18!
Fredag: jobb på kiosken , möte kl 13, jobb igen framtill 19 på kiosken. ut med hästar!
Lördag: kratta, städa, klippning kl 13! fortsätta städa, ut med hästar!
Söndag:städa (mkt städning, jagvet, men sista rycket)!


och FYYYFAN! jag hade just VÄRLDENS största och äckligaste spindel på miig!! :O kastade iväg den, och nu HITTAR jag den INTEEE :O! hjälp!

de är ngt jag inte gillar med det här huset, är jätte mkt spindlar här, och jag har världens spindelfobi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0