18 maj.

Igår var jag ut och busade med Bajen i skogen, blev en lång sväng med mycke galopp och hopp över små träd och buskar som låg i skogen :) supermys! jag älskar verkligen hästen, snällare och mer ärligare häst tror jag man får leta efter!? iaf så har jag bestämt att vi ska börja träna lite mera dressyr och hoppning så vi kanske kan börja tävla även inom det någon gång, och inte bara trav , skulle vara så kul!

Bobby älsklingen fick stå både igår och i förrigår, men ikväll ska jag ta ut honom på en lång sväng i skogen hade jag tänkt, ska höra med jessika om hon vill följa med på Bajen så slipper Bajen vara så orolig hemma i hagen.

I förrigår (söndags) var emelie hit och tog kort när jag dressyrade med Bajen, han var så underbart fiin!! så de är vad jag tänker ladda upp nu, lite bilder från de :)!


















Här Galopperade han på volt för FÖRSTA gången i hans liv, så otroligt duktig!! :)



duuktii hääst :)!





avslutar med denna, har en masssaa fler bilder men kan vara kul att lägga upp senare :)!
Idag ska jag iaf till piteå en sväng med jennie under dagen, sen ikväll blir de som sagt ut med hästarna! de är vell det som är planerat iaf, kanske ska till storbränna oxå och ta kort på emelie och fari! så var de ja ^^


Iaf, TACK emelie för att du tog dej tid att ta bilderna, blir så glaad :D!


Kommentarer
Postat av: J

Sv: Haha men lilla du, vors nagerst!

2010-05-18 @ 23:16:22
URL: http://jennieelundmaark.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha det var så lite, jag kommer gärna o fotar mer, jag tkr de är roligt ^^!

2010-05-19 @ 00:04:32
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0