17 maj.

Jag känner att jag är så fruktansvärt förbannad på folk som inte klarar av att glädjas åt andra människor, jag är så förbannat less på folk som ist försöker förstöra så mkt som de bara går ifall någon gör ngt bättre än någon annan, jag är oxå så förbannat less på människor som inte klarar av att höra sanningens ord!

folk idag klarar inte av ärlighet, hellst ska man bara spela ett jävla spel och vara någon man inte är innerst inne, hellst ska man bara ligga på rygg och bara ta och ta heela tiden, bara se glad ut och spela med, snacka skit och sprida lögner, då blir man accepterad!? VART fan är världen påväg? är de någon som missat ordspråket "ärlighet varar längst" ? men jag börjar faktiskt tvivla på det, de verkar som man tar sig längst på lögner och skitsnack än ärlighet .

Jag klarar inte av att snacka skit om folk, vist, man har vell provat , men jag har iaf insett det att de ger inte mig någonting ! är det något jag vill säga till en människa så GÖR jag det, ist för att springa omkring till folk och säga att "hon gjorde de och de å de" , sen sprider den människan de vidare och allting blir bara större och större.
så gör inte jag, ist säger jag vad jag tycker och tänker på en gång! de är så otroligt mkt mer värt!

Och just nu sitter jag alltså och pratar om vuxna människor, vuxna människor som gjort mig jävligt illa och stampat på mig under flera månaders tid! jag tycker så jävla synd om er, att ni beter er som ni gör är fan inte mänskligt! det är sinnessjukt! att man kan bli så jävla avundsjuk på att någon gör ngt bättre än er en gång , att ni måste sprida falska rykten och gadda ihop er så allting ska bli en jävla soppa! ist för att glädjas åt en och tala om för en att " det där var bra gjort" tex.Det finns fan inte idag! idag är de bara konkurans mellan människor hela tiden, ist för att lära av varandra och vara glada åt varandra handlar allting om svartsjuka och jävulskap!

Jag mår rent utav skitdåligt över vart fan världen är påväg, den här världen vill jag inte leva i! det är inte såhär det ska vara, de KAN inte vara såhär de ska fungera? snälla, säg mig att jag drömmer, låt mig vakna upp ur detta mörker....





Kommentarer
Postat av: Åsa

hovva lät inge bra :S



men lägg upp nå bilder sen så vi få se ditt fina hus!

2010-05-17 @ 18:59:05
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0