12 maj.

idag hände det jag aldrig trodde skulle hända, jag har iaf klippt av mig håret :D och jag är jättenöjd! är lite längder kvar på vissa ställen, men kort kort bak och på sidorna :) syns väldigt dåligt på bilden jag tänker lägga upp, men syns iaf litegrann :)



blir endå irriterade på att frisörerna oftast är väldigt dåliga på att styla håret, jag älskar att få ha lite "volym" i håret, men alltid ska dom antigen platta det, eller ta vax och dra allting rakt ner så man ser ut som en snopp i en kondom! men jag ser framimot att få duscha och prova fixa de själv, så de blir lite mera personligt :) har fixat det litegrann på den här bilden, men inte riktigt som jag vill att de ska vara :P antar att de tar ett tag innan man lärt sig få till det ^^ klippte mig förövrigt på hufvudsaken på drop in:)

emelie följde mig till stan idag, så efter klippningen så gick vi en runda och vi båda fick med oss lite hem :P!
jag köpte bla 2 bas linnen på Gina + en stor fluffig t-shirt aktig tröja med blommor på, sen en vanlig söt t-shirt på HM och en "strand klänning" på cubus för 49 kr! sen en svart ögonskugga . sedan blev de en runda in på systemet , första gången för min del , var riktigt spännande :P! men gick fiint ^^

nu är jag hemma och är slut i huvudet , blir alltid det då jag varit på stan ^^ sen blev de vell lite för mkt att klippa av sig håret X) haha, skämt och sido, som sagt är jag väldigt nöjd!

imorgon ska jag jobba mellan 11-19, sedan ska jag förbi sandra som har Macho och prata litegrann, då hon troligen ska köpa honom av mig, sen ska jag hemöver och fara ut med hästarna!

förövrigt peppar vi inför lördag, då blir de fest :D!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket, mycket snygg frisyr! //Maud (inte "M" som skrev en kommentar om stavning)

2010-05-12 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0