7 mars.

som vanligt så jobbar jag, och jobbar lite till, men idag börjar jag faktikst inte fören kl 16, vilket ska bli skönt!
sen har de varit kanonväder de senaste 3 dagarna, vilket är underbaart <3

Idag har jag hängt med Bea och Jea ut och ridit, tog Bajen och vi får ut på en riktigt häärligt sväng :)!
Bobby fick vila idag då han vart ute både igår och i förrigår, bajen oxå för den delen men han fick ut idag med.
blev en runda efter hälleström, och sen en riktigt buusgalopp på hemvägen , blev så stolt på Bajen då han faktiskt tog galoppskänkeln idag! :D duktiga duktiga häst! sen blev de mest skritt och massa prat, då jag och bea inte träffas så ofta nu för tiden, var riktigt trevligt iaf :)!

Nu har jag just trått i mig en glass, ska snart förbereda mig för jobb, jobbar 16-20 idag och även imorgon, ruskigt härligt! man har hela dagen man kan hitta på ngt, sen är inte hela kvällen förstörd heller ;) haha.

sen igår blev de fest för hela slanten med emelie och camilla R, jag var hyfsat trött redan i starten, alltså inte så super peppad :P men de blev riktigt trevligt endå, blev utgång på både kalles och olles, träffade lite folk man kände osv, vilket alltid är trevligt^^.

Imorgon väntas en tur med hästarna, ska höra om jessika är sugen på att följa med så får hon ta Bajen så ska ja ta Bobby en vända, sen som sagt blir de jobb och efter de har jag faktikst ingen aning om vad som sker?
Tisdag vet jag inte om jag jobbar än, men antar att jag får veta det imorgon, hoppas det iaf, men helt ärligt skulle de vara riktigt skönt med en ledig dag, börjar kännas välbehövligt !


Nu ska jag ta och ge hästarna lite mat, sedan dra och jobba.


Kommentarer
Postat av: Camilla

ajdå, det var ju inte bra! :O men det ska nog gå att få med någon mer ska du se :)

2010-03-08 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0