30 mars.

Vilken underbar dag de varit idag! kanon väder och varmt ute, de gillar vi! har tinat på ganska ordentligt idag.
Iaf så blev de en sovmorgon framtill halv 11, gick ut direkt och tog ut hästarna (stackarna som fick stå inne så länge ) och sedan blev de lunch på fältet med min Jonatan som fyller 21 år idag :) GRATTIS ÄLSKLING!

övrigt idag så har jag varit ute och busat med hundarna lite, sen drog Jonatan iväg och jobbade å jag tog med mig lilla vizzla och zigge och drog mot staden, Jonatan överlät nämligen allt ansvar inom färg och tapetserings bestämmelser åt mig idag :P! (utan de minsta tjat :O) så de har jag inhandlat idag, iaf till vardagsrummet, blev en grå färg som jag tänker måla rummet med, sen kommer det bli en svart fondvägg med grå glittriga blommönster på, SKIT SNYGGT! tror de kommer bli toppen  bra faktiskt!

sen gick jag en sväng på ÖB (såklart :] ) och köpte porslin, blev tallrikar av olika slag :)
så nu har vi det mesta, fattas bara färg till trappen och tapeter till köket, men de vill jag att Jonatan ska vara med och bestämma, trots att han lämnat över allt ansvar till mig :P! men känns såklart bättre om även han får vara med och bestämma så båda blir nöjda :)

Då jag blev klar på solbacken så drog jag mot byske, inhandlade ingredienser till en tårta jag just gjort klar till Jonte ikväll, och sedan körde jag hem, där jag just nu befinner mig :P!

Nu blir det en liten vecko planering, sedan ska jag ut i stallet!


Onsdag:ledig, ut med hästarna och promenera med hundarna.
Torsdag:ledig, möte i kåge med cheferna, stan med jennie, ev boka biljetter till stockholm, ta bort löshåret.
Fredag: ledig, ut med hästarna, träna.
Lördag:ut med hästar, köra skoter om vädret tillåter, jobb på kvällen mellan 16-21
Söndag:ev ut med hästarna, jobb mellan 16-21


sen börjar jag min Nutrilett diet imorgon, önska mig lycka till!



Kommentarer
Postat av: mican

lycka till :) när ska v ses? :)

2010-03-30 @ 21:16:46
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

åh toppen :D om du ska till stan elelr vet att mli ska så skicak gärna med dom :D

2010-03-30 @ 22:56:49
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0