25 mars.

Idag har jag hängt med jennie ens väng till piteå , blev först en lunch inne på waynes, blev en sallad för oss båda, ruskigt gott var det! jag åt en röktlaz sallad, muums <3
sen vandrade vi runt litegrann och kollade läget, dock var de väldigt trist att jag har -40 kr på kontot så de blev ingen storhandeln precis , men "snodde" min brors 500 hundring imorse innan vi for, då han varit skyldig mig 350 kr sen i december! (självklart ska jag ge igen det resterande 150 kr) så ond är jag inte ^^

Jag köpte iaf en t-shirt för 65 kr inne på VeroModa, sen ett värmeskydd till håret(köpt på lindex) som luktar MUMS! av märket swarskopfh (jisses, hur stavas det? :O ) har tidigare testan hår sprayen och jag fullkomligt älskar doften! dock ger den inte så superbra stöd till håret, men har man väldigt "flygit" hår så är den utmärk! sen ger den även lite glans, och sen luktar den som sagt GUDOMLIGT ! nästan så att man vill äta den!


såhär ser flaskan ut, hårsprayen har samma design :) (bild från google)


Nu har vi iaf kommit oss hem, jag har bytt till myskläder och ska snart ta och fundera ut vad jag ska hitta på till middag idag, de måste vara en ständigt fråga? jag har fått ruskigt dålig fantasi! kanske för att jag inte igentligen lagat någon middag nu när jag jobbat så mkt, då har de mest blivit köpes matlådor. ska höra med min karl vad han är sugen på ^^!

senare i afton kommer Jonatans mamma och dennis hit och ska kika på huset med oss, sen får vi se vad som sker, har då inga direkta planer? blir troligast en lugn kväll med ev lite film ? sovde väldigt dåligt inatt, så jag antar att jag kommer vara ganska trött om jag känner mig själv rätt, återstår att se iaf.

Hästarna får vila idag, jag hinner rent utav inte ut ! men imorgon ska dom få sig en vända har jag tänkt.
sen väntas jobb på kvällen, lördag jobbar jag 7-13 och 15,30-21 , söndag jobbar jag 7-13 :) bra med pengar!
Förövrigt så fick jag mitt lönebesked idag från de jag jobbat i kåge förra månande, var 13 dagar tror jag? fick ut 8450 kr, sen har jag ca 10 dagar totalt från fällfors och Byske oxå från förra månande som jag glömt skicka in, så de måste jag göra imorgon eller till veckan!


Kommentarer
Postat av: sussie

Gå på stan med -40 kronor kan inte vara det roligaste som händer i livet :P haha Sen måste vi också få komma och kika på huset någon dag, skulle vara trevligt att få se det framtida övernattningsstället i fällfors ;) haha Har ni fått veta datum när ni får börja flytta in? :) pözz

2010-03-26 @ 15:30:18
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0