21 mars.

vilket kanon väder vi har idag, helt otroligt härligt! hoppas att det håller i sig såhär nu.
Idag har iaf hästarna kommit ut på tur, jag körde Bobby och jessika red på Bajen, gick fint! men de märks att hästarna fäller nu, både Bobby och Bajen är lite "loj" , så efter turen fick dom varsin hink med lite gosaker, B-vitamin och lite mineraler, så ska de nog bli bättre :) brukar alltid ge hästarna b-vitamin både höst och vår för att underlätta pälssättning och fällning.


Just nu är jag hemma på rast, började jobba 15,30, ska iväg halv 7 igen och jobba framtill halv 10 ikväll.
sen kommer min Jonatan hem idag oxå, skulle gissa på att han är 2-3 timmar bort nu, jisses vad jag saknat honom i veckan! även fast jag mestadels är irriterad på han då han är här, så måste jag erkänna att de är ganska tomt då han inte är här hemma :/.


Ikväll då jag slutat ska vi iaf se över kontraktet på huset, förhoppningsvis skriva på, sen blir de nog se film för att sedan sova. Imorgon väntar tandis och sen jobb från halv 1 ? till 16,30 , tisdag är jag ledig och onsdag har jag en heldag från 7-16,30 , blir tungt, men what to do?

På tisdag ska jag köra Bajen har jag tänkt, imorgon får dom sig en vilodag !

Nej nu ska jag ta och slänga i mig ett par alvedon (har huvudvärk som vanligt) sen förbereda mig för att he mig iväg och arbeta!




Mitt och Jonatans blivande hem <3



Kommentarer
Postat av: kajsa

inflyttningsfest hos mig på fredag!!! skulle skicka sms till dig men hade mia1 och mia 2.. så vågade inte skicka;) hahaa... MEN PÅ FREEDAG=D

2010-03-21 @ 18:29:10
URL: http://kajstej.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad mysigt det såg ut =)

2010-04-10 @ 18:41:00
URL: http://eliinandersssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0