20 mars.

som vanligt då jag skriver så måste jag nämna att jag är ruskigt trött och har en förbaskad huvudvärk! jag vet inte vad det är för fel på mig, men ngt måste de vara för såhär brukar jag inte känna mig!?, måste vara pga allt jobbande nu sista tiden, kan inte tänka mig att de är ngt annat iaf.

Har blivit lite sömn, oregelbundna mat tider osv osv , vilket inte är så bra kanske?


Idag slipper jag iaf köra till kåge, ska nämligen jobba här i fällfors idag, vilket var nästan 2 månader sen! jisses vad tiden går. sen har jag 40 kr kvar på kortet som jag ska leva på nu framtill den 27 mars, fråga mig inte hur de ska gå? för de vet jag då inte själv, min förra lön var på 2100 kr, sen hade jag kvar 1000kr innan de så 3100 kr har jag levt på över 1 månad nu, och har tankat upp över 2000kr av dom, sen skoddes hästarna om i onsdags och där gick dew över 1000 kr oxå, herregud! jag lovar er att jag ser framimot denna lön som kommer den här månanden, då ska jag lägga undan 8-10 tusen av den till huset, resten kommer jag behöva till bensin antar jag.

Har även ett paket från börjes att hämta ut på ica i byske för 1400 kr, måste nog låna av mamma så jag kan hämta ut det imorgon.


Nu har byske ringt mig 2 dagar i rad och velat att jag ska jobba, tycker de är lite underligt att dom inte har koll på datorn att jag faktiskt redan jobbar ? de här nya systemet som kommit igång verkar ju vara en flopp, de fungerar verkligen inte som de ska! eller så är det dom som har lite koll, vem vet?


Hade tänkt he mig ut och rida Bajen idag innan jag börjar jobba 15,30, men jag har så fruktansvärt ont i huvudet så de lägger jag på hyllan, ska ta mig ett par alvedon och vila litegrann ist så jag kanske orkar leva ikväll.
Imorgon därimot ska hästarna ut, ska köra Bobby hade jag tänkt, och jessika får hänga med på Bajen.


Angående huset så har jag inte så mkt att berätta förutom att vi har kontraktet nu här hemma som jag och Jonatan ska se över imorgon då han kommer hem från fjällen, sen lämna in det och sedan är de vell bara vänta och se vad som sker, jag hoppas att allting går fort nu så vi får flytta in, de längtar jag mest av allt efter just nu!


sen saknar jag min Jonatan, har varit en tung vecka utan dig !
Imorgon ses vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0