10 mars.

Befinner mig just nu på jobbet, har för tillfället ett långt håål som jag ska försöka ta mig igenom (hahah kan misstolkas)! ska inte till nästa fören vid halv 2 tiden, har suttit här sen strax före kl 12.
Har iaf ganska just ätit mig lite lunch, jag glömmde min matlåda hemma imorse , så de var en jäkla tur att jag fick de här hålet nu under dagen så jag fick tid att fixa mig lite käk, annars hade jag varit rassan resten av denna dag.

Igår efter jobbet drog jag iväg till stan, köpte foder åt hästarna på royal, sen köpte jag ett nytt 3-delat eggbett till Bobby, då de vanliga 3-delade suger, ligger inte alls bra i munnen på honom? 0_o så jag hoppas de här blir bättre, ska inviga det imorgon , för då har jag faktikst en ledig dag! hör och häpna! sen jobbar jag freda lördag och söndag, härliga tider, blir en relativt trevlig lön denna månad, och även nästa månads lön kommer vara välkommen. Hälsade även på Harald och Sussie en stund oxå, blev lite kladdkaka och film :) bra slut på kvällen!

slutar kl 16,30 idag, då ska jag hem och gosa med mina stackars hundar som jag knapt haft tid med nu de senaste dagarna, ska gå en liten promenad efter skoterspåret har jag tänkt så dom får rejsa av sig litegrann.
sen ikväll blir de nog en rätt lugn kväll, kommer lägga mig tidigt som de känns nu iaf, då jag är ruskigt trött!

Förövrigt idag har jag lyckats ramla, nog tror jag det, jisses vad jag flög! men lika fort som jag hamnade i backen var jag uppe på benen igen, tur som fan att ingen såg mig , skrek ju nämligen som en stuckegris och såg ut som ett snö monster då jag ställde mig upp! :P


Till veckan har jag än sålänge ingen aning om hur jag jobbar, jag hoppas att jag får veta imorgon litegrann iaf hur de kommer se ut. sen funderar jag ganska ordentligt på hur fan jg ska göra med sommarjobb i sommar, om jag ska vara i fällfors båda perioderna, eller om jag ska splittra på dom och ta ena periden där och den andra här i Kåge, då de känns dumt att strunta i kåge så dom tar in fler vikarier , de resulterar mindre jobb här, och de är ju dumt , för min del, och för de andra vikarierna som jobbar här.

sen är jag ruskigt spänd på de här med huset, jag hoppas verkligen att kontraktet kommit idag! eller iaf imorgon?
jag vill veta när vi får tillgång till huset NU, jag vill börja flytta iin! :D




ljuuvligt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0