7 juni.

Ledig idag, följde med Jonatan på lassa för att kolla upp hans knä då han har haft problem med det i flera flera år, han har varit på flera kollar oxå men idag bestämde dom iaf 100% att de blir en operation, han har nämligen en lös benbit i knäet som ligger och skaver, så den ska dom försöka få bort, men dom kan tydligen inte garantera att det blir helt bra sen :S .

efter besöket på lassa for vi upp på Jula där jag köpte en stereo till min nya bil som jag hämtat ikväll, nu ska jag bara försöka sälja min lilla trotjänare, ska städa upp den imorgon och lägga ut den på blocket :/

blev ingen ridning/körning idag, utan bestämde mig för att börja ta tag i städningen här i huset, så de har jag sysselsatt mig själv med ikväll, sedan där vid halv 9 kom mamma hem och vi åt surströmming , HUUR gott som hellst! jag lovar att jag åt så att jag rullade hem sen :P

Är ledig imorgon oxå, då ska nog jag och emelie rida och möta varandra om de blir som vi tänkt^^ hoppas att vädret vill vara med oss, vi brukar kunna ha otur då vi ska hitta på ngt, så det återstår att se.

Ikväll när jag skulle ge hästarna mat fick Bajen för sig att han skulle vara jätte rädd för mig, han vägrade komma fram till mig utan sprang bara undan , jag tror att han tyckte att jag luktade illa X) men till sist blev jag arg på honom och frågade vad fan han sysslade med :P så då kom han till sist, dumma häst -.-! han har nog lite överskottsenergi oxå kan jag tänka då han vilat nu hela helgen stackarn, men imorgon får han komma ut ordentligt :)! sen ska jag ut med Bobby imorgon oxå.

Onsdag-torsdag jobbar jag 10-19, sen är jag ledig hela veckan! kommer bli kung, funderar på om jag ska dra ner på banan på fredag eller lördag förmiddag, men lördagar har de bara öppet till 12 tror jag? isåfall får jag vara morgonpigg ^^ , hade tänkt fara ner till veckan, men insåg att jag jobbar nästan varje dag då, tror jag är ledig onsdag-torsdag? blir iof perfekt, då är pappa hemma, så då får han följa mig! jepp, så får de bliii :)

nej nu ska jag ta mig en dusch för att sedan krypa isäng!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0