6 juni.

blogg.se kan verkligen göra mig irriterad! påbörjade just ett inlägg som bara försvann -.-

Iaf så har jag jobbat hela dagen idag framtill kl 20, sen for jag förbi maxi och köpte lite blommor(ser snart ut som en djungel här hemma ;P ) + en mascara då min nästan är slut, + att jag får ont i ögonen av den jag har nu.
sedan for jag förbi mamma på kiosken en stund och drack kaffe innan jag for hem till fällfors, var hemma vid halv 10 så gick direkt över till hästarna som förövrigt kom och sprang i 180 till mig och var överlyckliga ! troligen för att dom förstod att de var matdags ;) men jag kan ju hoppas att de är liiite för att dom tycker om mig oxå ^^!

Imorgon är jag ledig, då ska jag ut med båda gossarna hade jag tänkt! i fredags byggde jag till min terräng bana ute i skogen, som jag sedan for ut och testade med Bajen som var HUR fin som hellst ! helt otroligt så fin han var! han har blivit så duktig och han älskar det verkligen! nu suger han riktigt mot hindrerna och de märks att han tycker om det :) ! så imorgon ska vi fara den rundan, sen lulla på lite i skogen :) ,Bobby ska oxå få komma ut som sagt, ska nog testa hoppa rundan där med honom oxå och se vad han tycker, han har oxå blivit jätte duktig på hoppa nu! han tycker det är skitkul, men är endå lite mer osäker en vad Bajen är, men jumer han får prova på desto säkrare lär han bli, min lilla guldgosse :)

sen ska jag helsanera huset imorgon, jag vet, jag skriver jämt att jag ska städa, men de är vell troligast för att jag gör de jämt oxå :P nästan iaf! men jag vill försöka hålla undan och ha snygt härinne, måste erkänna att jag har blivit ganska pedant nu sen jag flyttade hemifrån :P nu är de ingen annan som plockar bort efter mig^^

Tisdag är jag oxå ledig, då ska Bajen få komma ut på tur, tror att jag ska köra honom då faktikst, var ett tag sedan nu, har mest bara ridit honom nu de senaste 2 månaderna! men de har gett resultat, tycker att han har blivit mkt starkare och stabilare på ngt sätt, vilket är toppen! nästa vecka så ska jag fara ner med gossarna på Banan, Bajen ska få sitt första snabbjobb och Bobby ska få lulla på i några bakvarv!

jobbar bara 2 dagar den här veckan, onsdag torsdag, sen är jag ledig hela helgen! :) lördag kommer Harald och sussie hit på besök och sover över till söndag, kommer bli super! :)

Nu väntar sängen för min del!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0