24 juni.

strålande väder idag! har jobbat 9-13, sen blev de en snabbis på systemet och förbereda inför morgondagen^^
nu har jag kommit hem för en stund sedan, har just gett hästarna mat och vatten å nu väntar jag på att Jonatans syster ska dyka upp, hon ska nämligen hit idag och kika hur vi har det , hon har aldrig sett hur de ser ut nu sen vi flyttat in :P,sedan blir de nog middag nere på folkan.

Igår byggde jag och myggen , eller ska jag säga MYGGEn och jag? -.- en provisorisk hage till Briar som han ska få gå i tills hästarna vant sig vid varandra, sedan ska han få flytta in till Bajen :) , idag är som sagt den "stora" dagen, ska hämta hem honom ikväll, far härifrån vid halv 8-8 tiden ungefär :) blir spännande!

Midsommar imorgon som sagt, jobbar 9-13, sen bär de av hemöver och fixa lite saker och kolla till hästarna ,sedan på kvällen far vi mot harald och sussie och firar :) blir nog toppen! får se om  det blir en nykter kväll eller, har iaf köpt så jag har ifall jag skulle ändra mig^^.

Lördag blir en lugn dag, då ska jag umgås med hästarna hade jag tänkt! sen ska både bobby och Bajen köras.
samma sak söndag! :)

sen väntar en tung jobbvecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0