16 juni.

magkatarren vill då inte bli bättre, snarare tvärt om! idag har de inte varit roligt vill jag lova, i morse mådde jag så otroligt dåligt att jag inte viste vad jag skulle ta mig till, var ruskigt motigt att stiga upp och fara iväg på jobbet, men jag hade inget val , så bara skutta upp och he sig iväg och arbeta.

slutade lite tidigare pga att jag mådde så dåligt, men hann göra bort allting som jag skulle iaf så de var då tur det.
innan jag for hem blev den en snabbis in på Maxi , köpte nå handdukar och badlakan och lite annat smått och gott. så nu har vi det iaf! ett bekymmer mindre^^ alltid trevligt.

Har just städat toaletten  och hängt upp nya handdukar , har lite kvar som ska fixas som att skura ur toan och handfatet, sortera smink osv, men jag tog mig en paus för att varva ner litegrann, har tagit mig en liten kopp med proviva för magens skull, får se om de lugnar ner sig litegrann . troligen inte.

nu snart ska hästarna få komma ut, ska köra Bobby och jessika kommer över och rider på Bajen, blir perfekt! då får båda följas, de gillar dom :) sedan blir det en löpar/promenad tur med Jennie i skogen igen, de blir faktiskt 6 gången jag är ut nu! jag är faktiskt stolt över mig själv, hoppas bara att jag kan lyckas hålla dethär nu.
Dock vet jag inte hur bra det är att springa/stressa upp sig själv nu när jag har magkatarr? tror de blir ganska lugnt idag då jag faktiskt blivit snäppet sämre :/!

ikväll ska pappa hämta ut paketet från Börjes jag och mamma beställde för dyrgt en vecka sedan, jag beställde smart som jag är i pappas namn, så jag kunde inte hämta ut det utan hans legg! -.- men idag så kommer det ^^
hoppas på att inte allt för mkt är restat, men tror att fallet kan vara så eftersom de blev 700 kr billigare än vad de skulle igentligen , men, återstår att se.

imorgon är jag ledig, sköönt! ska troligast fara ner med Bajen på banan, Bobby får nog stanna hemma,vet rent inte om jag törs köra 2 st i finkan igen, inte då som den är nu , ruskigt ostadig! sen blir de överbelastning oxå, kanske inte så smart ifall man skulle råka bli stoppad? finkan i sig tror jag håller, men vill inte chansa.
så jag kör lite hårdare med Bobby ikväll ist! :)

nu ska jag sätta igång en tvätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0