7 januari.

Idag skulle jag Jonatan mamma och pappa igentligen kolla på huset jag och Jonatan troligast ska hyra, vi stiger upp kl 10 och gör oss klara, kl 11 skulle vi vara där, när vi kommer dit är ingen där!? kul, med besvikna steg (och lite förbannelse :P) så går vi hem, jag ringer upp karln och frågar vars han höll hus? och han hade tydligen missat planet igår, okey, vist, men vafan! svårt att skicka iväg ett sms iaf och skriva det?

Hur som hellst, det blir visning imorgon förmiddag ist, hur ska jag klara vänta tills dess? har knapt kunnat sova inatt för att jag vart så spänd på visningen idag! :/ men, nu har jag iaf en anledning att få hyra huset lite billigare ;) om jag säger att han var taskig som inte dök upp idag^^ haha! skämt och sido.

sen har vi -30 grader här idag! härliga tider ;) ?! 0_o , hästarna får stå inne, ska släppa ut dom en stund i afton medan jag skottar, men nåså jävulst att de ska vara såhär kallt! har legat på -16 -20 nu i över 7 dagars tid!
-30 är fan inte klokt! går inte leva utomhus.

Hästarna är desperata, bobby är på skit dåligt humör pga att han stått så länge nu! Bajen är även han ngt understimulerad, men i denna kyla är de inte sunt att vara ute med dom, så vad ska man göra? jag hoppas att kylan ger sig snart, Dock är ju januari känt för att vara en riktigt kall månad, så jag hoppas att februari månad har bätte temperatur att erbjuda oss :P!


ikväll vet jag inte vad som sker, antar att jag kommer sitta inne och tjura då de inte går vara ute -.-!
Imorgon blir de som sagt husvisning, sen får vi se vad dagen har att komma med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0