22 januari.

Idag är de ngt varmare än vad det var igår, igår hade vi nämligen mellan 16 och -20 grader hela dagen, uusch!
Hästarna fick sig en vilodag igår pga kylan, men idag ska jag nog ut och köra Bajen en sväng, blir motion :)
sen mot afton sidan måste jag iväg till byske och hämta ut mitt paket från bubbleroom, längtar att få se allt :D!

sen om allt och inget, misstänker jag att zigge fått en öroninflammation ! till er som inte vet så är zigge min nya vovve, en omplacerings hund :) , han har tydligen vart röd ett bra tag, och jag misstänker starkt att de är en öroninflammation, så jag ska ta och ringa öjebyns djurklinik nu kl 13 och boka tid så vi får kolla upp det, om en hnund får gå med öroninflammation länge, har jag hört att de kan bli kroniskt, och de vill vi inte!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog en lugn hemmakväll tror jag :)!imorgon blir de stiga upp kl 7, för att sedan vid 8 plocka upp jennie och köra till stan hem till Jonatan, där vi möter upp tjejen som ska göra hårförlängningen på oss, kommer nog bli toppen! jag ser fram imot det, börjar rent utav bli lite nervöös :P haha

NU ska jag ta och göra mig lite fruckost tror jag, sen ut med Bajen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0