20 januari.

Som ni alla vet har jag pratat lite smått om att flytta hemifrån, om lägenhet och hus osv osv, men både jag och Jonatan har fått allt för många tecken till att vi inte ska göra det :P jag kan fa inte räkna på mina båda händer!
vi ska inte gå in på detaljer, men allting går bara åt skogen ! kort och enkelt sakt.

så vi har diskuterat litegrann idag, och vi har bestämt oss för att bita ihop och bo hemma ett tag till.
Då vi bestämt för länge sen att vi ska flytta till boviken den dag inte hans farmor och farfar orkar bo hemma längre,så ska vi ist lägga undan de pengar vi tänkt slösa på lägenhet/hus så vi har ngt att "röra" oss med när vi flyttar, ifall vi behöver ngn möbel, tapetsera om osv osv. Sen tänker jag lägga undan en slant varje månad fram till augusti, då jag har tänkt fara till grekland tillsammans med Jonte mamma och pappa :) myys!

Idag har jag haft en jäkla bra dag, av många anledningar! här kommer några :

*Jag och Jonatan har bestämt oss för att spara våra pengar till huset
*jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen (för att få bidrag de dagar jag inte jobbar)
*Kåge hemtjänst har ringt och vill ha mig som vikarie! :D ska dit på träff den 27
*Jag och jennie ska nu på lördag göra en hårförlägning!! :D
*Mina kläder från bubbleroom har kommit, ska hämta ut dom imorgon!

Jag är riktigt stolt över mig själv idag :D!


sen har Mican vart förbi mig en sväng idag oxå, vi pratade och åt lunch uppe på fältet :) kul att träffa henne då de var ett bra tag sen! blir så sällan med detta avstånd mellan :/, men hon och ante kommer även dom flytta till boviken, så då kommer vi nästan bli grannar :D vilket resulterar att vi kommer kunna ses betydligt mkt mer :)!


Ikväll ska hästarna få komma ut, sen ska jag pallra mig ut och gå med hundarna en sväng och sen kommer Jonte hit då han slutat jobbet, då blir de film för hela slanten ! han pratade om G-force? :P hahaha!





Kommentarer
Postat av: mican

jag längtar tills vi är grannar :D

2010-01-21 @ 12:48:09
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0