16 januari.

Igår fick hästarna sin sista vaccinspruta, alba ringde nämligen när jag just hade kommit hem på lunch från jobbet,
jobbade delad tur igår så jag var ledig 2-3timmar där mitt på dagen, så vid 3 tiden dök han upp och gossarna fick sin sista spruta :) så nu är det äntligen bortgjort.

Eftersom dom fick sprutan igår har dom fått vila idag, endast av säkerhetskäl, ska kolla febern på båda ikväll och se så allting är okey :)

Idag har jag haft så sjukt tråkigt! har inte haft ett piss att göra, datorn har kajkat ihop helt och fungerade inte ens 2 min imorse! men nu verkar han vilja vara med? :P ett tag iaf, så jag har suttit framför tvn hela jävla dagen!
de enda vettiga jag gjort är promenaden med hundarna, sen gett hästarna mat då såklart, tragiskt liv man har :P
Ikväll har jag ingen aning om vad som sker? Jonatan vägrar komma hit så jag honom kan jag inte mysa med.
Om ngn har lika tråkigt som mig, så slå en pling! :P

Imorgon (söndag) ska jag ut och köra Bobby och jessika får rida på Bajen, sen kl 16 blir de jobb till halv 10 på kvälln. Måndag ska jag mamma och pappa prata med "pompido" som han kallas, han som äger en lägenhet vi har kikat på , vi ska diskutera lite om hyran osv osv, får se vad vi kommer fram till, jag hoppas att han är vettig så vi kan flytta in! men jag återkommer mer om detta senare då jag vet hur det blir.


Nu ska jag snart ta in hästarna tänkte jag, de är inte så jätte kallt, -10 bara, men de blåser ganska rejält!
sedan blir de vell en till promenad med hundarna, bara för att fördriva lite tid^^


denna ska jag klicka hem ikväll , som trööst ;)! hehe


Kommentarer
Postat av: J

nej inte det för att karina ska inte ha campinge nå mer

2010-01-17 @ 01:24:46
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0