14 januari.

Förkyldningen som jag dragit på mig har nu börjat gå över, den blev aldrig så hemsk som jag trodde att den skulle bli, tur det^^

Det har inte skett så mkt denna vecka, i tisdags var jag på stan med jennie en stund och tok schoppa för mitt presentkort på Gina, sen for jag till urs och kollade på lägenhet, vet inte om jag skrivit om det redan kanske? :P
hur som hellst, den var fin men blir inget av ^^, på kvällen jobbade jag litegrann och sen kikade jag på en lägenhet här i fäll som ligger typ 150 meter ifrån mitt hus, skitfint var det därinne! bara hoppas att vi får hyra den till rätt pris, återkommer mer om det senare då jag vet .

Igår var jag allmänt slö, men lyckades pallra mig ut på promenad med hundarna iaf, och jennie som sällskap :)
vi har faktikst hått 4 dagar i rad nu, måste ta mig ut ikväll oxå! , sen mot afton sidan kom jessika över och red Bajen litegrann, hon fick först fara en liten sväng själv och sen fick hon rida några intervaller i backen medan jag såg på, han såg himmla fin ut Bajen! men behöver ännu mera träning såklart, men hela hästen är som en ny häst! man kan inte tro att det är samma häst som kom, om man jämför med nu. sen har han blivit bra i magen igen :)
hoppas att de håller i sig nu.

Idag ska jag vara allmänt slö tror jag, -18 grader så de är nästan kallt för att träna hästarna, sen när jag är halv förkyld är de ingen smart ide att he sig ut tror jag.

Imorgon (fredag) jobbar jag 7-12 16-21,30 , härligt! -.- sen lördag jobbar jag 7-14,30, jag kommer vara död! :P
man blir så jäkla bortskämd när man sluppit stiga upp på mornarna, men pengar är alltid pengar! vad gör man inte för det?

NU ska jag ta och äta lite lunch, sen blir de vell ut och promenixa med hundarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0