4 februari.

Jobb jobb ochjobb, jisses! man är inte van vid detta, men ska inte klaga då jag verkligen behöver pengarna.
Idag har jag jobbat kväll, började 15,30 till 21,30, har gått riktigt bra faktikst! men jag känner mig inte peppad på att stiga upp vid halv 6 imorgonbitti, dom ringde nämligen från byske idag och frågade om jag inte kunde jobba morgon ist för kväll, så vist! annars hade de vell inte blivit ngt jobb i huvudtaget, så bara tacka ja och se gladut^^
Lördag blir de som sagt en kväll som de var tänkt, från 14 till 21,30, söndag börjar jag 7,30 till 16,30! sen måndag blir de inskolning i kåge på kvällen, jag har en känsla av att jag kommer vara död efter detta :P! men ska bli ruskigt trevligt med lönen, var länge sen jag jobbat såhär mkt! sen är det ju bara början på denna månad än sålänge, och som de låter kommer de bli mkt jobb!


Imorgon slutar jag kl 12, då ska jag hem och köra Bajen! äntligen! sen ska Bobby få komma ut oxå, då han håller på sprängas av rastlöshet stackarn! jisses, men nu ser de faktikst ut som att de ska bli varmare ute framöver, idag har de legat på en -10 grader, ruskigt lindrigt om man jämför med vad de varit! :)fortsätt såhäära^^

Lördag blir de oxå köra häst, eller ev rida beroende på hur ryggen min känns, är ruskigt sugen på att galoppa i djupsnön! så de lutar åt de hållet, sen söndag ska hästarna få komma ut oxå, för nu ska de börja tränas på riktigt! ingen träning-ingen häst till start, så är det!

Nu ska jag borsta gaddarna,sen sova! godnatt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0