28februari/1mars

ska passa på att skriva en kort uppdatering medan jag lix sitter här^^

Idag och de senaste 2 dagarna har de vart ett riktigt snöoväder! och verkar som de tänker hålla i sig ett par dagar till, har redan fått över 20 cm snö vilket verkligen inte behövs! fast jag ska endå passa på att utnyttja den, ska fara ut och plummsa lite med hästarna ngn dag här i veckan hade jag tänkt :)

veckan som vart nu har bestått mestadels av jobb, sen lite småsysslor här hemma osv ungefär som vanligt.

Ikväll har jag jobbet fram till 20, sen har jag myst med hästarna lite i stallet och passat på att frisera båda gossarna litegrann, klippt stubben i nacken, borstat ut manarna på dom ordentligt och klippt topparna litegrann på Bobby :)
Bajen har kliat sönder sin man så hemskt i höst så hans lät jag vara ifred.

Bobby har iaf varit hur mysig som hellst idag, inte lika jävlig som han brukar vara ^^ haha!


Imorgon blir de möte istan om de nya systemet som ska införas, både jag och emelie ska dit . sen lovade jag att vandra runt lite med henne på stan då hon var i behov av nå kläder :P ! sen bär de av hemöver och köra häst.

sådär ja,såfint, nu har jag uppdaterat lite.
Nu ska jag ner och göra lite mat till imorgon så jag och resten av huset har lunch!
sen väntar sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0