24 februari.

Tänkte att jag ska ta och skriva ett litet inlägg då jag lix sitter här^^
Idag har jag iaf jobbat mellan 12-17, gick kanon men jag börjar känna mig ruskit slut alltså! imorgon måste jag stiga upp kl halv 6 då jag börjar jobba i kåge mellan 7-14, sen ska jag hem och förhoppningsvis köra häst! får se vad kylan säger, jag hoppas att den går ner sig lite iaf, jag orkar inte med denna kyla mer!

Fredag jobbar jag mellan 12,30-20, sen bär de av mot stan på inflyttningsfest hos sussie och Harald :)! blir nog trevligt, lördag söndag jobbar jag 16-21, sen är jag ledig ett tag framöver tror jag, eftersom de nya systemet införs och jag tror att de kommer lugna ner sig betydligt, bra på ett sätt, för shär mkt vill jag inte jobba, men dåligt på ett annat då jag verkligen behöver jobba! men den som lever får se hur det blir ^^hoppas att de funkar bra .


I helgen har jag suttit och gjort en beställning från Börjes som mamma skickade in åt mig igår, så jag hoppas att grejjerna dyker upp till veckan ngndag , blev lite smått och gott, bla ett par lågskor (stallskor) som jag verkligen är i behov av!


Nu blir de iaf sängen, ser inte framimot att stiga upp kl halv6 imorgon, men vad gör man inte för jobb?
men innan så ska jag försöka skriva ihop 7 saker ni inte vet om mig , då jag blivit utmanad av Camilla R :P!


1: jag älskar att spendera mina pengar! men måste försöka bli bättre på spara.
2:Jag hatar falska människor!
3:jag är absolut inte rädd för att säga vad jag tycker.
4:jag älskar trav !
5:Jag kommer aldrig någonsin leva mitt liv utan djur.
6:jag har svårt att lita på människor, men har absolut inte svårt att umgås med folk,
men tar ett tag innan jag släpper in någon på "livet".
7:Jag har druckit kaffe sedan jag var 4 år gammal^^



GOD NATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0