19 februari.

Jag är fan psykiskt slut! har jobbat 16-17 dagar denna månad, och mer blir det! jobbar imorgon,söndag måndag onsdag torsdag fredag lördag söndag om jag inte minns fel. Men vad gör man inte för pengar?
Inatt har jag sovit hemma hos Jonatan för första gången på typ 1 månad? har rent utav inte haft tid att vara hos honom, tur att han är hos mig iaf <3

Idag har jag och emelie vart på medecinsk deligering hos distriktsköterskan på moröbacke, eftersom hon ville att vi skulle ta den för att underlätta jobbet i kåge, även fast jag redan har deligering så ville hon att jag skulle göra om den? men iaf, de gick superbra och de var faktikst ganska trevligt och lärorikt att göra den ännu en gång :) så jag klagar inte, har även vart förbi på brinken och hämtat ut mitt passerkort så jag tar mig in på lokalen i kåge/ersmark, sen så ska jag på möte på tisdag till veckan om de nya systemet som ska införas nu i mars, så de blir intressant.
Gick även en snabbis på stan , inhandlade ett par tröjjor inne på Gina + ett linne, sen begav jag mig hemöver.

Nu har jag kommit mig hem iaf, kallt som fan är de ute så hästarna får vila även idag, fyfan vad less jag är på denna kyla! att de inte ger med sig snart? jag fattar det inte, har varit kallt hela jävla vintern! -.- ska gå i ide tror jag -.-

sen har dom tydligen vart hit från travet imorse på licenskontrolls tjosan, kolla in stallet för att se så allting är okeyy, sen kikat lite på hästarna för att se så dom ser ut att må bra, allting blev iaf Mycket väl godkänt och dom tyckte jag hade så fina hästar :] kul! dock var inte jag hemma utan de var mamma som tog imot dom imorse, dom tvärdyker ju upp så man  vet aldrig då dom kommer, men tycker de är toppen att dom har sådana kontroller faktiskt, för att se så inte djuren missköts!


imorgon blir de som sagt jobb, här i fällfors för första gången på länge! sen på kvällen ska jag och Jonte hälsa på harald och sussie i deras nya lägenhet :)


förövrigt så hoppas jag på att vi snart får börja flytta in i huset, vill inget hellre just nu!! fast iof så kanske det är bra att vänta till kallperioden är över, blir billigare för oss iaf ;)!



Kommentarer
Postat av: Åsa

du skulle inte vilja ha en katt? ;) bara för ett tag :P pappa börjar va less på hasse och nu kollar jag runt om ingen skulle kunna ha han ett tag, så jag kan ta han när jag flyttar vilket förhoppningsvis blir i år :P jag vet att du har ju lite djur redan, men är ju värt att fråga iaf!

2010-02-21 @ 14:09:44
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Åsa

du skulle inte vilja ha en katt? ;) bara för ett tag? :P pappa är less på hasse, så jag tänkte kolla runt med lite folk om nån kan tänka sig att ha han ett tag så jag kan ta igen han när jag flyttar, vilket förhoppningsvis blir i år :P jag vet att du har ju redan lite djur på gården men är ju värt att fråga iaf!

2010-02-21 @ 14:11:12
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Postat av: Åsa

har redan jobba på xzakt å sökt tillbaka men dom vill inte ha mig verkar de som :P

2010-02-22 @ 15:39:52
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0