13 februari.

Idag har de vart en ruskigt härlig dag! tänk om vintern alltid kunde vara såhär? -3 grader och sol! underbaart <3
Idag har jag iaf vart ute på en långtur med Bajen, for först ner på läggdorna och tokgalopperade i snön, såå härligt :D! snön bara yrde om oss, måste ha sett helt galet ut! :P

Hann inte ta ut Bobby idag, men imorgon ska jag ut och köra honom, och jessika får hänga med och rida på Bajen så gossarna får följas, hoppas på att de är lika bra väder imorgon, som de ser ut nu så är det lovande :)!

Ikväll har jag jobbat för första gången ensam i byske, jag fick en tur som jag bara träffat 2 av 6-7 vårdtagare som stod på mitt schema, så paniken började jag leta efter adresser till alla, och till sist hittade jag dom , så då känndes de genast lite lugnare, och kvällen har gått riktigt bra! har samma kväll imorgon så den kommer vell gå strålande förhoppningsvis.

I veckan vet jag inte riktigt vad som sker, jag hoppas förstås att de dyker upp en massa jobb så jag får arbeta, behöver allt jobb jag kan få nu inför husköpet, skulle kunna jobba mer än heltid ! har faktikst gjort de nu ett tag, men efter imorgon är jag ledig som de ser ut nu , men kan fort ändras, vilket jag hoppas på^^


NU ska jag ta och baka litegrann, ska snöra ihop en limpa som är Jonatans favorit :) sen har jag köpt en hjärtformad godislåda med gelehjärtan i som han ska få imorgon då han kommer hem från ammarnäs :]
är ju nämligen alla <3-ns dag imorgon,  ngt överskattad dag igentligen, många ska alltid överdriva , själv tycker jag att de räcker med att visa hur mkt man älskar varandra.

Förövrigt, så lyssna på denna låt! helt underbar<3

http://www.youtube.com/watch?v=sPoaGN5aEt0

Kommentarer
Postat av: mican

sv: tack mia <3

2010-02-14 @ 10:32:13
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Åsa

men jag har aldrig balsam i luggen :O jag hörde nånstans för många år sen att man bara behöver de i topparna så ja ha int så mycke balsam i håret heller :S

2010-02-15 @ 14:47:20
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0