Min önskelista


1: massa pengar!
2:presentkort på elgiganten (till en ny tv)
3:presentkort på royal
4:2 st svarta enplans hyllor
5:nytt skoterställ
6:facemask
7:klicksele
8:presentkort på arkenzoo
9:skidor!!
10:ett par snygga täckbyxor som ska passa till en röd och en brun jacka :)
11:presentkort på björkis hundcenter
12: en onepiece dress (stavning?)

och säkert en massa mer saker, men detta är det jag för tillfället kan komma på :P!


i afton ska jag bege mig mot stan för möte som sedan avslutas med årets första julbord! sen blir de hem och sova då jag ska stiga upp tidigt imorgon för arbete, jobbar som sagt 07,50 till 15,40, sen vidare mot ursviken på kalas hos Jonatans pappa som fyller år^^

Förövrigt så blev de ingen rakning av hästarna idag då camilla R inte hade ngn bil så hon kunde ta sej hit, sög litegrann men vi får ta de nästa vecka ist :) är rätt kallt ute idag oxå så de var nog så bra^^ , ska inhandla ett till fleecetäcke till veckan så dom får varsitt, Bajen rev nämligen sönder de jag beställde från börjes -.- han av alla?
är iaf perfekt att ha under täckena, dom håller sig varma och goosiga :)

Nu ska jag ut och ge pollarna lite mat, sen duscha och göra mej klar för avfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0