min musik smak/de här hade jag på mig idag.


Ja, de här går nog rätt fort skulle jag tro, för de första så lyssnar jag inte så mkt på musik, men måste jag välja ngn som jag gillar att lyssna på så är de bla: Hardcore superstar, Nomy, flo rida,weezer,Takida,Volbeat,black eyed peas osv osv, finns mkt bra artister och väldigt mkt bra låtar.



De här hade/har jag på mig idag: just nu sitter jag med grå mjukisbraller, en randig olikfärgad tjocktröja med hög krage, sockar och tjocksockar! sen underkläder såklart. Kommer dock byta kläder till ikväll då jag och pappa ska iväg på julbord på jästis :D mums!


hästarna fick nya pjucks imorse + snösulor, perfekt! nu är de bara tuta och köra :) hoppas de blir varmare ute bara.
enligt väder ska vi få upp mot 3dm snö nu i slutet av veckan, jag hoppas innerligt att de är sant ! vi behöver varendaste flinga så föret blir bättre, sen längtar jag efter att få snöplummsa med mina guldgossar <3



Du får mig att le som ingen annan, känslan av att sitta bakom dig med vinden piskandes i ansiktet är obeskrivlig,
Du har lärt mig så otroligt mkt , du gör mej lycklig älskade häst <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

är du cokså sugen på att vänta med rakningen till efter jul och några mindre minusgrader? :P

2010-12-14 @ 16:06:53
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

det är lite jobbigt för dom stackaras hästarna att bli nakna nu xD

2010-12-14 @ 17:28:23
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0