Min bästa vän.

sånt här gillar jag inte riktigt att skriva om, jag gillar inte att favorisera mina vänner och kommer inte göra det heller.
Men min första vän var Jennie Lundmark, vi har känt varandra och umgåtts så länge jag kan minnas (sen 2-3 års ålder)
och vi har stått varandra väldigt nära i många många år. i gymnasiet hände ngt och vi gled ifrån varandra, vi umgicks inte på 2-3 år då hon gick skola och inte jag. Idag umgås vi igen vilket jag är mkt glad över :)
Jennie är den som jag vart vän med längst av alla jag känner, och jag hoppas att vi alltid kommer att vara det.

sen har vi emelie Bystedt, vi har umgåtts sen 2 klass och vi har väldigt roligt tillsammans och ganska mkt gemensamt.
Som sagt kan vi ha sjukt roligt, men vi kan oxå bli ruskigt arga på varandra ! :P Hon är den jag umgås med mest , och hon betyder väldigt mkt för mig .

sen har jag såklart fler vänner som jag tycker väldigt mkt om! men ovanstående har jag känt och umgåtts med mest , och de var så jag förstod det på kategorin att inlägget skulle handla om :)



Här har vi en gammal bild på mig och emelie :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0