ett pinsamt ögonblick.

åhh shit vad svårt! jag gör pinsamma saker varje dag och håller inte reda på allt jag lyckas åstakomma.
Men jag har en grej som jag alltid kommer att minnas, och de var då jag gick i 1an och skulle följa med emelie hem till storbränna och rida för första gången på hennes hästar. Jag skulle få låna Dreitil som var/är en svart islandshäst som ägs av camilla öhrlund, jag hade aldrig ridit på en så "stor" häst förut ( hade bara ridit shetlandsponnys) och var tvungen att ha hjälp upp, jag vet att de var både camilla och hennes mamma som stod brevid , hennes mamma var de som puttade upp mig och mitt i allt ihop släpper jag iväg världens brakskit! de enda jag lyckades klämma ur mig efter det var ett -hoppsan! och dom bara blängde på mig som om jag vore riktigt riktigt dum i huvudet :P hahahah!

de låter kanske inte så farligt, men jag skämmdes som fan kan jag lova er :P! sen som sagt gör jag saker hela tiden, jag gör bort mig så ofta att jag nästan slutat tänka på det :P hehe.





Sen har jag en fråga till alla er därute som råkar läsa min blogg, jag är sjukt sugen på att göra mitt hår lite mörkare, typ lite koppar/brunt med lite ljusare slingor. eller bara ngn snygg brunfräg, har trots allt vart blond nu i 1,5 år och börjar vara less!? vad tycker ni ?


 Blondt??


 svartbrun med ljusa slingor!?




rödbrunt?


 ljus/mellan blondt med slingor, eller rött??


Kommentarer
Postat av: mican

jag tycker blond med lite mörkare slingor, eller ljusbrunt :)

2010-12-12 @ 11:42:52
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0