det här vill jag bli när jag blir stor.

egentligen så skulle jag ha lagt upp "Min dag i bilder", men eftersom jag inte har möjlighet till det idag så tar jag det imorgon ist, så nu kör vi på denna kategorin :)

När jag blir "stor" , är ju trots allt 20 år nu och ska vell räknas som vuxen? men i framtiden så vill jag jobba med människor eller djur, men riktigt vad vet jag inte? jag gillar att hjälpa andra, och jag älskar djur.
så vad framtiden har att erbjuda mig får vi se.

Just nu jobbar jag på macken i kåge, trivs riktigt bra faktiskt och det är ett roligt jobb för de mesta då man träffar mkt folk . Men hur länge jag blir kvar får vi se helt enkelt, jag är iaf inte emot att testa på ngt annat om de skulle råka dyka upp ngt. Men så länge jag inte har ngt annat att gå till så kommer jag självklart stanna här :).





Kommentarer
Postat av: mican

sv: så bra att du tycker det :) du får hålla koll på bloggen :D

2010-12-28 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0