bloggfavoriter.

öhh, jaa. vilken fråga :P jag läser bara 1 storblogg faktiskt, och det är kissies av någon underlig anledning.
Och på ngt konstigt vis tycker jag att människan är så blåst och dum att jag gillar henne :P !

sen läser jag såklart mina vänner och bekantas bloggar, tex:

Jennieelundmaark.blogg.se
Emeliebystedt.blogg.se (dock skriver hon typ 1 gång i månaden , lät besviken X) )
Unafraid.blogg.se
enkoppsprit.blogg.se
nastrom.blogg.se (fick adressen igår :D )
Diamantmoln.blogg.se

sen är man såklart in på lite random människors bloggar ibland och kollar läget, men dessa ovan kollar jag dagligen! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

INTE klaga på min blogg!! Den är bra.... -.-

2010-12-17 @ 19:21:33
URL: http://emeliebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0