9 december, + 10 saker ni inte viste om mig!

kallt som fan idag, -22 grader imorse då jag skulle till jobbet, tur jag kör volvo som startar i alla väder :,)!
hästarna lämnade jag då inne, annars hade dom vart frusna pinnar idag då jag kom hem :P
jobbade till 2 sen blev de byske för lite små ärenden, sen hem och snöra ut hästarna som var smått galna över att ha stått inne så länge, gav dom massa mat och nu sitter vi hos Jonatans pappa i ursviken, han fyller nämligen år idag :)


Nu ska jag avsluta med 10 saker som ni inte "viste" om mig , kan bl svårt men jag ska försöka hitta på ngt :P

1: Jag har svårt att lita på människor, men inga problem med att umgås!
2: Jag har väldigt mkt värk i kroppen, troligen fybromelargi (stavning) som gör att jag har ständig värk.
Jag tål knpt att ngn petar på mig så får jag blåmärken, sen fruktansvärd värk i ryggen sen jag flög av en häst då jag var i 12 års åldern.
3:jag kan knapt öppna en flaska pga de jag skrev ovan.
4:jag skulle aldrig vilja leva ett liv utan djur!
5:jag har hellre få men bra vänner än många och dåliga.
6:jag är livrädd för spindlar och småkryp överhuvudtaget!!
7:jag älskar att laga (oftast iaf)mat och baka, men hatar att äta den sen :P
8:jag är ganska pedant, och blir rosenrasande då de blir för stökigt.
9:jag tycker de är roligare att köpa saker till mina djur än till mig själv.
10: jag vann 400 spänn på lunchdubbeln idag ;) hehehe!


jag gillar min sista där :P men jag är lätt stolt, spelade för 32 kr och vann 400 ! :D
Nu ska jag ta och vara lite social, sen ut och rasta tosca som sitter i bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0