25 december.

Efter en kanon bra jul och juldag så ska jag nu ta och krypa ner till kojs!
är supernöjd över alla klappar och har verkligen haft en jätte trevlig jul :) , självaste julafton firades hemma hos mamma och pappa som vanligt och morfar kom, dock så är ju pappa i gruvan och jobbar så lite tomt var det allt.
Idag firade vi jul hemma hos Jonatans pappa och carina + en del av deras släkt, sen var vi förbi hans mamma och dennis en sväng oxå och sa hallåå :)

Här kommer lite av vad jag fått :

*presentkort arken zoo för totalt 550 kr
*presentkort royal 300 kr
*presentkort på stengården 300 kr
*200 kr av morfar
*500 kr i bidrag av mamma och pappa till en tv
*2 st enplans hyllor
*ljus
*soda stream av Jonte
*handskar av Jonte
*ansiktsmask
*spelet våghals 2
*"bakis piller"
*badlakan
*parfym

och lite småsaker sådär :)

Hästarna lämnar jag ute ikväll, är så himla skönt ute! sen har dom varsin rundbal som sagt så dom ska nog äta sig "värmen" om inte annat ;P , skämt och sido, dom har varma gosiga täcken på sig och de är bara bra att dom kan stå ute ! måste passa på då de är så varmt. Imorgon väntar en rätt lugn dag, hästarna ska ut och röras, sen har jag inget mer inplanerat. Måndag blir de eftermiddagsjobb, tisdag förmiddag, ledig onsdag, torsdag förmiddag, fredag förmiddag, lördag eftermiddag. därimellan ska jag hinna röra på hästarna och lite annat smått och gott, men de ska nog hinnas med :) nyårs verkar bli hemma hos Harald och sussie, kommer bli kanoners!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0