23 december.

har inte ngn speciell inspiration just nu till att skriva, hade det inte igår heller.
Men lyckades hasa mig till stan igår och inhandla alla julklappar, och de var fan bland de värsta jag varit med om! folk överallt, arga och sura och allmänt dryga människor som knuffades och gick rakt på en hela tiiden! men man ska vell inte klaga, dom tänker nog likadant som jag och är vell där av samma anledning.

Ngt jag är sjuukt less är denna förbaskade kyla! hästarna står bara nu för jag total vägrar fara ut i -20 grader! sen tycker jag inte att det riktigt är hälsosamt för varken häst eller människa att vara ute och motionera då de är såhär kallt. Jag hoppas på varmare väder nu efter jul, men januari brukar ju vara en kall månad så de återstår att se.

Förövrigt så fick jag (som troligen alla andra b-tränare) en skelleftetravet polo tröja i julklapp av ske-å travet, hur roligt var inte det?! tycker de är väldigt skoj att dom lägger ner tid och pengar på att skicka ut en liten julklapp till oss amatörer, för att visa att dom inte glömt oss ;) hehe, skämt och sido, men superkul iaf och den kommer användas flitigt! :D


Ja, ikväll har jag och Jonatan spelat bingolotto , slagit in alla paket och gjort bort sådant, så nu är vi båda redo för julafton imorgon! :) blir på skilda håll som vanligt, han far hem till sig och jag är här med min familj :)
Nu ska jag sova så jag hinner och orkar göra allt jag ska imorgon, i år har jag får  i uppgift att göra ALL julmat!
shiit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0